diumenge, 15 de novembre del 2009

S'obre la veda !


Avui aquesta tarda s’ha obert la veda , amb la subtilesa d’un ritual màgic ,al voltant d’una taula de fusta envellida i amb la calidesa de la llum d’una tarda tranquil·la.
Hem anat desvetllant la incògnita de cadascuna de les cançons escollides.
Cançons amb força , empenta , descobriments inèdits que traspassen fronteres ,barreres d’intolerància i dictadura .
Unes repetides però que mostraven la individualitat de qui l’havia triada.
Aquesta primera trobada m’ha ofert noves visions i alternatives.

Un fenomen atmosfèric que sempre m’ha produït angoixa i por, és el vent
El vent turbulent , sorollós, impetuós ,desenfrenat ,violent i destructor.
M’omple d’imatges desoladores...
La veu de la Corry ens m’ha mostrat un ventall de possibilitats de l’altra vessant del vent ...
El vent que ens envolta i acarona , el que bufa fort i pren embranzida , el que neteja i s’emporta la brossa i tot ho purifica, deixant el camí net per continuar la marxa de la vida.
Conclusió:
Si ens trobem immersos en una vessant fosca del camí, cal avançar sense
perdre l’esperança fins esbrinar on es troba la llum. La llei de la dualitat que impera tots el fets del univers.
Bona trobada !

1 comentari:

  1. Raimunda,

    comparteixo la teva por al vent que em fa sentir indefensa i també em va interessar la visió de la Corry.

    Dona gust passejar pel teu bloc i mirar enrera.

    Bones festes!

    M. Carmen

    ResponElimina